fbpx

Mengapa Anda Perlu Menggunakan Bjak.my

Mengapa Anda Perlu Menggunakan Bjak.my

Anda mungkin sudah tahu bahawa mempunyai insurans kereta adalah satu keperluan undang-undang di Malaysia. Tetapi, adakah anda tahu bahawa anda boleh mendapatkan insurans kereta yang lebih murah, lebih mudah, dan lebih cepat dengan menggunakan Bjak.my?

Bjak.my adalah sebuah platform atas talian yang menyediakan perkhidmatan perbandingan, pembelian, dan pembaharuan insurans kereta dan motosikal di Malaysia.

Dengan menggunakan Bjak.my, anda boleh mendapatkan sebut harga insurans kereta daripada pelbagai syarikat insurans terkemuka di Malaysia, seperti AIA, Allianz, Liberty, MSIG, RHB, Takaful, Zurich, dan lain-lain.

Anda boleh memilih insurans kereta yang paling sesuai dengan keperluan dan bajet anda dengan hanya beberapa klik.

Bjak.my juga menawarkan pelbagai kemudahan dan kelebihan yang tidak ada pada platform lain. Antaranya ialah:

  • Bayaran ansuran: Anda boleh membayar insurans kereta anda secara ansuran tanpa sebarang caj tambahan atau faedah. Anda boleh memilih tempoh ansuran yang paling sesuai dengan kemampuan anda, sama ada 3 bulan, 6 bulan, atau 12 bulan.
  • Penghantaran roadtax segera: Anda boleh mendapatkan roadtax anda dihantar ke alamat anda dalam masa 24 jam selepas pembayaran insurans kereta anda. Anda tidak perlu beratur panjang di pejabat pos atau JPJ untuk mendapatkan roadtax anda.
  • Khidmat tunda tanpa had: Anda boleh menikmati khidmat tunda percuma tanpa had jarak atau bilangan kali jika kenderaan anda mengalami kerosakan atau kemalangan. Anda hanya perlu menghubungi talian khidmat pelanggan Bjak.my dan mereka akan menghantar tunda ke lokasi anda secepat mungkin.
  • Hadiah-hadiah percuma: Anda boleh mendapatkan hadiah-hadiah percuma seperti baucar petrol, baucar makanan, baucar belanja, dan banyak lagi jika anda menjadi ahli Bjak Pro. Anda juga boleh mengumpul mata Bjak untuk menukar dengan hadiah-hadiah menarik lain.
Baca Juga:   Landing Page Murah?

Bjak.my telah membantu lebih daripada 6 juta pengguna menjimatkan sehingga RM90 juta dalam kos insurans . Bjak.my juga mendapat ulasan positif daripada pelanggan-pelanggan yang berpuas hati dengan servisnya . Bjak.my telah disorot oleh beberapa media massa sebagai platform insurans kereta atas talian yang terunggul di Malaysia .

Jadi, apa tunggu lagi? Jika anda ingin mendapatkan insurans kereta yang lebih murah, lebih mudah, dan lebih cepat, anda perlu menggunakan Bjak.my. Anda boleh melawat laman web mereka atau muat turun aplikasi mereka di Google Play atau App Store. Anda juga boleh menghubungi mereka melalui Facebook, Instagram, atau WhatsApp jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau masalah.

Bjak.my adalah platform insurans kereta atas talian yang anda perlukan. Gunakan Bjak.my hari ini dan rasai perbezaannya!

Apa komen anda?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Komen pembaca...

    Artikel Lain...

    Fokus Kepada "Grow" Jualan Bisnes.
    Biar Kami Uruskan Hal Teknikal.

    Upah Buat Website & More
    SistemNiaga ialah sebuah web design company Malaysia yang berpusat di Subang Jaya. Kami fokus kepada web design service dengah harga langganan mampu milik.

    Hubungi

    No. 5, Jalan Putra Permai 10/1
    Putra Heights, Subang Jaya
    Selangor
    Isnin - Jumaat
    9 AM - 4 PM
    Sabtu - Ahad
    TUTUP
    Copyright © 2024
    SistemNiaga
    [typebot]
    0 Shares