fbpx

Sistem Invois Paling Mudah: Memperkenalkan Invois Online

sistem invois mudah malaysia

Kenali Kelebihan E-Invois Untuk Perniagaan Anda

Dalam dunia perniagaan yang sentiasa berubah, kecekapan merupakan kunci, terutamanya bagi perniagaan kecil yang cuba untuk membangunkan dan berkembang. Membuat invois dan menguruskan transaksi kewangan tidak lagi menjadi kerja yang memeningkan dengan penubuhan sistem e-invois yang paling mudah untuk digunakan.

Fungsi & Ciri Invois Online

1. Jana Sebutharga dengan Mudah

sistem invoise paling mudah

Mengeluarkan sebutharga kini lebih mudah daripada sebelumnya. Hanya dengan satu klik, anda boleh menjana sebutharga dengan data yang telah siap dimasukkan.

2. Cipta Invois Tanpa Masalah

sistem invois percuma

Kemasukkan data seperti butiran perkara, kuantiti, harga unit, dan jumlah cukai (jika berkenaan) akan dikira secara automatik untuk menghasilkan invois yang teratur dan tepat.

3. Pantau Prestasi Perniagaan Anda

sistem invois murah

Pantau prestasi perniagaan anda dengan mudah melalui papan pemuka, termasuk bayaran yang masih tertunggak dan jumlah pendapatan tahunan. Ini memberi anda gambaran yang jelas tentang keadaan perniagaan anda.

4. Gerbang Pembayaran FPX

sistem invois FPX

Terima pembayaran daripada pelanggan dengan mudah melalui pelbagai institusi dan bank tempatan dengan kaedah FPX yang mudah digunakan.

5. Sokongan Pembayaran Invois Secara Manual

sistem invois bayar manual

Jika anda menerima pembayaran daripada pelanggan secara manual, senaraikan semua akaun bank syarikat anda secara sistematik. Ini memudahkan proses penjelasan dan rekod.

Baca Juga:   Mengapa Anda Perlu Menggunakan Bjak.my

6. Pelbagai Pilihan Warna Dokumen

sistem invois malaysia

Sesuaikan warna latar belakang, jadual, dan teks dalam dokumen invois dan sebutharga anda untuk mencipta imej yang profesional dan berkaitan dengan identiti korporat anda.

7. Hantar Dokumen Dengan Mudah

sistem invois mudah

Hantar salinan invois atau sebutharga kepada pelanggan dengan mudah melalui fungsi penghantaran email yang disokong oleh sistem.

8. Muatnaik Logo Korporat Anda

sistem invois tempatan

Tingkatkan imej syarikat anda dengan memaparkan logo korporat anda pada setiap dokumen invois dan sebutharga yang dihantar kepada pelanggan.

9. Simpan Dokumen Sebagai PDF

sistem invois pdf

Simpan setiap dokumen invois dan sebutharga dalam format PDF untuk kemudahan simpanan atau mencetak salinan fizikal.

10. Pengurusan Lebih Dari Satu Syarikat

sistem invois multisyarikat

Jika anda memiliki lebih dari satu syarikat atau entiti perniagaan, sistem ini membolehkan anda menguruskan profil akaun yang berbeza untuk setiap syarikat.

11. Rekod Pelanggan yang Sistematik

sistem invois mudah

Semua rekod pelanggan yang dimasukkan ke dalam sistem disusun dengan teratur dan mudah diakses. Ini memudahkan urusan dengan pelanggan sedia ada dan baru.

Harga Langganan

harga sistem invois

Dengan pelbagai ciri dan kelebihan yang ditawarkan, inilah yang lebih menarik – anda boleh memulakan penggunaan dengan percuma dengan beberapa had kecil. Jika anda memerlukan akses penuh ke semua fungsi canggih, hanya perlu membayar RM20 sebulan, dan semua kemudahan akan menjadi milik anda.

Dengan sistem e-invois yang paling mudah ini, proses menguruskan transaksi kewangan perniagaan anda akan menjadi lebih lancar, berkesan, dan mudah diakses. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk mengoptimumkan pengurusan perniagaan anda. Sistem ini dicipta khusus untuk memudahkan anda menguruskan urusan kewangan perniagaan secara berkesan. Sediakan perniagaan anda untuk kejayaan dengan sistem e-invois yang paling mudah.

Apa komen anda?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Komen pembaca...

    Artikel Lain...

    Fokus Kepada "Grow" Jualan Bisnes.
    Biar Kami Uruskan Hal Teknikal.

    Upah Buat Website & More
    SistemNiaga ialah sebuah web design company Malaysia yang berpusat di Subang Jaya. Kami fokus kepada web design service dengah harga langganan mampu milik.

    Hubungi

    No. 5, Jalan Putra Permai 10/1
    Putra Heights, Subang Jaya
    Selangor
    Isnin - Jumaat
    9 AM - 4 PM
    Sabtu - Ahad
    TUTUP
    Copyright © 2024
    SistemNiaga
    [typebot]
    46 Shares